
چی میشه.....چی میشه اگه یه بار بگی عاشق منیدیگه زنجیر دلِ منو از جا بکنیچی میشه با خنده هات منو همصدا کنیکه حسابِ دلمو از همه جدا کنیچی میشه که سرتو بزاری رو شونه هامغمِ عشقتو ببین چه کاری کرده باهامبا خودم فکر میکنم حالا بی من چطوریاین همه عاشقتن یه دفعه چشم نخوریکی میشه مثل خودم که مثل تو بلدهبازیه عشقو ولی دل به غریبه ندهکی پیشت عین خودم تو رو آروم میکنهاگه رویا رو بخوای رو چشات زوم میکنهکی نمیگذره ازت تا دمِ رفتن ببینواسه تو میمیرم و حالمو اصلن ببینواسه من عادت شده که واست تب میکنمهمیشه بیاد...
ادامه مطلب