درانتظارِظهور
چهره ام درآفتاب انتظارت ژرف سوخت
ابتدادرنوبهاروعاقبت دربرف سوخت
گل به گل آراستم تاسرکشی پروانه ام
نوش امابی مرامت آنکه می شدصرف سوخت
بیشتردامان بیفزاهوش عالم محوکن
غیرازآنکس که همی دروصف کوی وطرف سوخت
این معمانیست آنی ودمی باشداگر
همچوقلب من که الحق کمترازاین ظرف سوخت
پیشمرگانِ ظهورت شرم دارند ازقفس
کم نیاوردم ولی جانم به این یک حرف سوخت
شاعر.................حمید شیخی
ایران من
عشق وطن عبادته،غیرت من حضورمه
همیشگی ترین خلیج،خلیج فارس غرورمه
اگه شهادت راهمه عاشقترینم بخدا
بااینکه توُ عالمِ ما تنهاترینن شهدا
کشورمردانِ دلیرآکنده اززاغه ی شیر
دریایی ازنامِ علی بی ادعا وبی نذیر
نمیشه ازیادم بره فریادالله اکبرم
منم یه ذره ازهمه فدائیان رهبرم
گوشه هرگوشه ی این خاک بوی انقلاب وعشقه
بوی اتحاد وایثار،جنگ وخون وسرنوشته
مابه آسمون رسیدیم باعروجی عاشقونه
بنددنیاروبریدیم برسیم به آشیونه
اگه دیدی که هنوز هم گل لاله توُسکوته
بیصداپراشوواکن که پُرازحس توبوده
ماهمیشه توُرگهامون نبض اتحادُ داریم
پرچم سه رنگمونو روی قله ها میذاریم
ترانه سرای ایران................حمید شیخی
توجه:
استفاده ازترانه ها منوط به کسب اجازه ازترانه سرامی باشد.درغیراینصورت تخلف محسوب شده وپیگردقانونی دارد.
..............................................................................................................
تمامم کن ازاین قصه
ازاین خطهای رودیوارازاین حالِ گریزِ من
واسه بوسیدنِ رؤیاتمامِ مرزهابستن
ازاین روزهای بی فردابه وقتیکه شروعی نیست
نه ماهی روی ایوون ونه صبحی وطلوعی نیست
ازاین نیازِهرروزم که باقحطی هدرمیره
به خاک وخون که می افتم قدومِ عشق درمیره
من ازاشکالِ بی معنی که رمزورازِ دنیامه
نمی فهمم اگه حتی دلِ توجایی هم بامه
بااین خاکسترِسیگارکه مرطوب ازغم وگریه ست
نذاراحساس بنویسه من وخودسوزیه یک دست
تمامم کن ازاین قصه به قصدِخونه ی تازه
درآغوشِ تومیدونم هوای گرمِ پروازه.
ترانه سرا.............حمیدشیخی
495 85 85 0936
توجه:
استفاده ازترانه ها منوط به کسب اجازه ازترانه سرامی باشد.درغیراینصورت تخلف محسوب شده وپیگردقانونی دارد.
..............................................................................................................
حس منوپیداکن
داره زندگیم بخاطرتوازدست میره
توی ذهنت تک تک خاطره هام می میره
دارم ازنبودنت سربه بیابون میذارم
وقتی خونه ی دلم روغم تومی گیره
بیاذهنتوکمی درگیرمن کن نازنین
نگران افتادم این گوشه کنارعکس تو
به توفکرمیکنم وجای توپیشم خالیه
تانفس دارم میخونم بیخیال ازمکثِ تو
توقشنگی همه آشنا وبی خیالِ من
بانگات معجزه میکنی به رفتارِ تنم
اینقدرمحوتومیشم توُتمومِ لحظه هام
خودموبخاطرت به آب وآتیش میزنم
یه غزل حسِ منوپیداکن ازعمق دلت
یاکه تصویرِمنوگاهی بذارمقابلت
بیخیال ازظلمِ تقدیربه دلم روکن عزیز
باعبارتی که عشقم واسم هستی همه چیز
ای همه داروندارم دلم ازدنیاگرفت
توبه آغوشت منودعوت بکن زیبا وسفت
منوازاین لحظه تابسیاربه حالِ خوش ببر
ببرم ای بهترین گفتارِمن ای همسفر
ترانه سرا.........حمیدشیخی
[email protected]
وبلاگ رسمی ترانه سرا حمیدشیخی...