همین پرسش تلخی که مسلمانی تویاکافر
مسلمانم ولی اکنون چقدرسخت میشودباور
چه فرقی بین آدم باشغال وحشی و موراست
اگرانسان نداندکه وجودش راچه منظوراست
نگون بختی دراین باشدکه ماراباخت برهیچ است
تمومِ فکروذکرمامیانبرازسرپیچ است
به خودمی بالی واماحضورت مایه ی شرم است
چقدربازارنامردی برای گرگهاگرم است
قدومت نامبارک بودبرای جنگ درغربت
توای سربازآزادی که دادی تکیه برقدرت
نه کس همراه وهمسایه نه اوآئینه ی من بود
نمادی ازشرارت هافقط برسینه ی من بود
شروعِ تلخ ونافرجام،طلوع گرم ورسوایی
تمامم حاکی ازاین بودمسلمان نیست خدایی
اگرمأنوس باعشقم بدان هرگاه نیازم بود
به زیرقرض می رفتم همان وقت نمازم بود.
ترانه سرا..............حمیدشیخی
495 85 85 0936
[email protected]
.......................................................................................................................
قاب دنیا
واسه یک لحظه ی بی حادثه درقاب دنیا
هزاران بارتصویرِ خودم رومات کردم
میدونستم که ازدنیای توفاصله دارم
ولی بااین همه احساسموهمرات کردم
من ازتودورمیشم فکرمن درگیرمیشه
توُ اعماق قدمهام زنده موندن دیرمیشه
نمیخوام اسم این تنهاییُ قسمت بذارم
همیشه عشقُ بامعنایی ازتو دوست دارم
به تو وابستگی دارم برای تو دلم تنگه
ولی واست زمین وآسمون هم بام میجنگه
نه تکراری ونه تنهاست یه بارکه آرزوکردم
که باز هم میشه بااحساس به آغوش تو برگردم
تراصلاً نیست چشمونم که درباطن دلم خونِ
واسه کسب اجازه این ترانه ازتو ممنونِ
خیالت تخت دنیامی قشنگیت چشمومیگیره
نیادازآسمون روزی که چشمونم بشه تیره
ترانه سرا..............حمیدشیخی
495 85 85 0936
وبلاگ رسمی ترانه سرا حمیدشیخی...
ما را در سایت وبلاگ رسمی ترانه سرا حمیدشیخی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 413 تاريخ: چهارشنبه 21 مهر 1395 ساعت: 12:49